Az elsősorban ékszereiről, de egyre jobban óráiról is ismert Cartier a Roadster kollekcióját értelmezi újjá az új Roadster S darabokkal. Elsősorban az óra tokja az, ami felhívja magára a figyelmet, de a két új modell külön-külön két új szíjat is kapott.
A Cartier Roadster S első változata polírozott rozsdamentes acél tokot kapott.Ahogy a korábbi Roadsterek esetében, úgy az S változatok esetében is a korona és környezete az, amivel a tok kilóg a sorból. A lünetta nem polírozott, hanem selyemfényű, ezzel illeszkedve a számlap törtfehér színéhez. Római számok fölött róják körüket a rozsdamentes acél mutatók, amelyeket jópár Cartier modelltől eltérően lumineszcens festékkel vontak be. A számlap fölé természetesen zafírüveg került.
A mutatók mozgatását a Cartier automata 049-es kalibere végzi, amely a három központi mutatón felül a három órában lévő dátumablak funkciójának vezérlését is ellátja. Cserélhető selyemfényű fémszíjak közül választhatunk, amelyek inkább bőrszíjakra jellemző pillangózárban végződnek.
A Roadster S második változatát szintén rozsdamentes acélból készítették, és ugyanúgy tokjának jobb részével tűnik ki. A különbség lünettájában mutatkozik meg, amelynek felületét ADLC eljárással kezelték, ezzel téve ellenállóbbá a sérülések zömét elszenvedni kénytelen lünettát. A számlapot tekintve különbséget nem találunk, azonban itt talán sokkal jobban harmonizál a fekete hátterű dátumablak az óra egészével, mint az előző változatnál, ahol egy kicsit idegennek hat.
Megemlítendő még, hogy az órához ugyan kaucsuk szíjat társítottak, de színét szinte tökéletesen olyanra sikerült eltalálni, mint a lünettáét. Ennek megfelelően egy kis túlzással akár fémszíjnak is tekinthetjük. Mindkét óra 100 méteres mélységig, 10 bar nyomásig vízálló is.
Megemlítendő még, hogy az órához ugyan kaucsuk szíjat társítottak, de színét szinte tökéletesen olyanra sikerült eltalálni, mint a lünettáét. Ennek megfelelően egy kis túlzással akár fémszíjnak is tekinthetjük. Mindkét óra 100 méteres mélységig, 10 bar nyomásig vízálló is. |
|